آمادگی ۳ ورزشکار ژیمناستیک خراسان رضوی برای اعزام به رقابتهای ناگویا

مشهد- رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان رضوی از اعزام ۳ ورزشکار ژیمناستیک خراسان رضوی جهت حضور در رقابتهای آسیایی ناگویا۲۰۲۶ ژاپن خبر داد.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.