رحمانی: بمباران شیمیایی سردشت نمادی از مظلومیت ملت ایران است

ارومیه - استاندار آذربایجانغربی باگرامیداشت یاد و خاطره شهدای بمباران شیمیایی سردشت، گفت: این جنایت نمادی از مظلومیت ملت ایران و سندی آشکار از نقض حقوق بشر است.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.