اهدای عضو بانوی علی آبادکتول به دو بیمار

یکی از شهروندان علی آبادکتول، بر اثر سکته مغزی دچار مرگ مغزی شد و پس از تأیید مرگ مغزی، با رضایت خانواده، در واحد فراهمآوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اعضای بدن این بانو به بیماران نیازمند اهدا شد.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.