مقام آمریکایی: به تخریب زیرساختهای ایران ادامه خواهیم داد | تهران باید انتخاب کند ...!

سفیر آمریکا در سازمان ملل مدعی شد: اقدامات ما برای نابودی زیرساختهایی که ایران از آنها استفاده میکند، ادامه خواهد داشت.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.