تغییر ترکیب شورای شهر شیراز با بازگشت دو عضو

دویستوسیودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر در حالی امروز ۷ تیرماه برگزار شد که ترکیب اعضای حاضر در صحن با بازگشت دو عضو اصلی شورا دستخوش تغییر شد. در پی این تغییر، مهدی صفایی و ابراهیم کمالی که طی مدت غیبت اعضای اصلی، به عنوان اعضای علیالبدل در جلسات شورای شهر حضور یافته و در بررسی لوایح، طرحها و مصوبات حضور داشتند، در این جلسه دیگر در صحن علنی حضور نداشتند و مسئولیت آنان با بازگشت اعضای اصلی به پایان رسید. با حضور دو عضو پیشین شورای ششم در صحن علنی و خروج دو عضو علیالبدل، ترکیب اعضای شورا دستخوش تغییر شد.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.