خبردونیکانال تلگرام ⚡

نارضایتی سایپایی‌ها از دریافتی 55 درصدی/ بازیکنان تیم مدعی صعود اعتصاب کردند!

#ورزشی2026/06/28 - 15:47منبع: ورزش سه
نارضایتی سایپایی‌ها از دریافتی 55 درصدی/ بازیکنان تیم مدعی صعود اعتصاب کردند!

بازیکنان سایپا در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات خود در تمرین امروز دست به اعتصاب زدند.

برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.