چرا جذب آدمهای اشتباه میشویم!؟

خیلی وقتها آدمهای سوءاستفادهگر، از اول با برچسب «آدم بد» وارد زندگی ما نمیشوند.آنها معمولاً اول آدمهای مهربان، دلسوز، نیازمند یا حتی قربانی به نظر میرسند. اما کمکم نشانههایی ظاهر میشود. «بعضیها میگویند: «چرا من همیشه جذب آدمهای اشتباه میشوم؟» من میگویم سؤال مهمتر این است: «چرا آدمهای اشتباه، بعد از نشاندادن نشانهها، هنوز در زندگی من میمانند؟» نسرین قاسمی، با مدرک تسهیلگری ایتالیا و کارشناس علوم قرآن و حدیث، جواب این سؤال را بهخوبی در این گزارش میدهد. مرزهایی که شوخی میگیرند!
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.