ببینید| هزینههای کمرشکن درمان، نگرانکنندهتر از همیشه/ معاون اسبق آموزشی وزارت بهداشت: ۳۷ درصد هزینههای درمان از جیب مردم است

معاون اسبق آموزشی وزارت بهداشت، در گفتوگو با خبرآنلاین، افزایش سهم پرداخت مستقیم مردم از هزینههای درمان را یکی از مهمترین نشانههای ضعف عدالت در نظام سلامت دانست.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.