بحرین "الگوی سیستماتیک تجاوز" ایران را محکوم می کند و از سازمان ملل می خواهد تهران را پاسخگو کند.

این محکومیت پس از آن صورت گرفت که وزارت کشور بحرین در ایکس/توئیتر اعلام کرد که آژیرهای حمله هوایی برای دومین بار در چند ساعت گذشته در سراسر بحرین به صدا درآمد.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.