۹۵ درصد ناوگان مترو تهران فعال است/ داخلیسازی ۵۰ درصدی واگنهای وارداتی

مدیرعامل شرکت واگنسازی تهران گفت: با هدفگذاری صورت گرفته، داخلیسازی واگنهای وارداتی از ۳۰ به ۵۰ درصد رسید و در کنار آن تولید واگنهای داخلی نیز آغاز شد.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.