خبردونیکانال تلگرام ⚡

افتتاح اولین نیروگاه خورشیدی ۲۰ کیلوواتی در فارس/ گامی نو در جهت پایداری و توسعه انرژی‌های پاک

#ایران2026/06/28 - 08:35منبع: باشگاه خبرنگاران
افتتاح اولین نیروگاه خورشیدی ۲۰ کیلوواتی در فارس/ گامی نو در جهت پایداری و توسعه انرژی‌های پاک

در راستای تحقق اهداف کلان وزارت نیرو و سازمان توانیر در زمینه توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر و افزایش بهره‌وری انرژی، نخستین نیروگاه خورشیدی ۲۰ کیلوواتی در ایستگاه ۶۶ کیلوولت علی‌آباد استان فارس به بهره‌برداری رسید.

برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.