🔴 در جنگ رمضان پیروز شدیم اما آنقدر در موضوع تفاهمنامه به مسئولان تهمت زدند که شیرینی پیروزی تلخ شد

تقریباً همه کارشناسان، تحلیلگران و رسانههای داخلی و خارجی بر یک نکته همنظرند: پیروز جنگ رمضان، ایران است. این پیروزی، به معنای بقای نظام و ایران و ناکام ماندن دشمنان در دستیابی به اهدافشان، بیتردید نصرتی الهی و معجزهای آشکار بود؛ نعمتی که باید آن را با همه توان پاس داشت و از هر گونه سهلانگاری در حفظ آن پرهیز کرد.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.