یاد شهدای لامِرد در «باغ فردوس» گرامی داشته شد/اجرای زانکو برای میناب

تهران - ایرنا - سومین قرار شبانه «باغ فردوس» با شعار «من ایرانم» با گرامیداشت یاد شهدای لامِرد در جنگ تحمیلی سوم با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان برگزار شد.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.