چرا حضرت زینب(س) بعد از عاشورا از مدینه به شام رفتند؟

حضرت زینب سلام الله علیها وقتی به مدینه آمدند، آنچه که در عاشورا اتفاق افتاده بود را تبلیغ کردند. حاکم مدینه به یزید نوشت که اگر به حجاز نیاز داری، زینب دختر علی بن ابیطالب (علیهما السلام)نباید مدینه باشد و از مدینه باید خارج شود.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.