آبخوانهای گلستان همچنان در مسیر کاهش ذخایر

گرگان-مدیرعامل شرکت آب منطقهای گلستان گفت: با وجود افزایش بارشها و بهبود ذخایر سدها، منابع آب زیرزمینی استان همچنان با کاهش ذخایر مواجه است.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.

گرگان-مدیرعامل شرکت آب منطقهای گلستان گفت: با وجود افزایش بارشها و بهبود ذخایر سدها، منابع آب زیرزمینی استان همچنان با کاهش ذخایر مواجه است.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.