سناتور آمریکایی: آمریکا پایتخت انبوه زندانیان در جهان است

سناتور آمریکایی با انتقاد از سیاستهای کیفری ایالات متحده، گفت آمریکا که زمانی «سرزمین آزادی» خوانده میشد، اکنون به «پایتخت حبس انبوه جهان» تبدیل شده و سیاستهای چند دهه اخیر نهتنها امنیت را افزایش نداده، بلکه به زندانی شدن شمار بیسابقهای از شهروندان منجر شده است.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.