خبردونیکانال تلگرام ⚡

وزیر ارتباطات خواستار خارج شدن سایت‌های ارتباطی از اولویت قطع برق شد

#ایران2026/06/27 - 15:28منبع: مهر
وزیر ارتباطات خواستار خارج شدن سایت‌های ارتباطی از اولویت قطع برق شد

وزیر ارتباطات با تأکید بر اینکه پایداری برق شرط ارتقای کیفیت خدمات ارتباطی است، خواستار تفاهم با وزارت نیرو برای خارج شدن سایت‌های ارتباطی از اولویت قطع برق شد.

برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.