استخدام دولتی با فرمول جدید | آزمون کتبی و مصاحبه چه تغییری کرد؟

رفیعزاده ادامه داد: در گذشته ۳۰ درصد امتیاز داوطلبان از آزمون کتبی و ۷۰ درصد از مصاحبه و آزمونهای تکمیلی تعیین میشد، اما این نسبت را معکوس کردیم؛ بهگونهای که اکنون ۷۰ درصد امتیاز بر پایه آزمون کتبی و ۳۰ درصد بر مبنای مصاحبه و سایر ارزیابیهای تکمیلی محاسبه میشود. رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ضمن تشریح برنامههای دولت چهاردهم برای اصلاح نظام اداری، از تغییر فرمول استخدام در دستگاههای اجرایی خبر داد و گفت: با تغییر سهم امتیاز آزمون کتبی از ۳۰ به ۷۰ درصد و کاهش نقش مصاحبه به ۳۰ درصد، زمینه برای افزایش شفافیت، عدالت و کاهش اعمال سلیقه در استخدامهای دولتی فراهم شده است. علاءالدین رفیعزاده - معاون رئیسجمهوری - با حضور در خبرگزاری ایسنا، ضمن تشریح برنامههای دولت چهاردهم در حوزه اصلا
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.