قطع برق ۵۰ اداره بدمصرف در استان چهارمحال و بختیاری

مجید فرهزاد، مدیرعامل این شرکت، از قطع برق ۵۰ اداره بدمصرف در سطح استان خبر داد وگفت :پایش مستمر مصرف ادارات و برخورد با مشترکان بدمصرف، بهویژه دستگاههای دولتی، با جدیت ادامه خواهد داشت
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.