اگر صعود کنیم، حریف بعدی مان کدام تیم است؟

اگر ایران صعود کند در مرحله یک سی و دوم به مصاف سوئیس می رود.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.

اگر ایران صعود کند در مرحله یک سی و دوم به مصاف سوئیس می رود.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.