استفاده از۵۶میلیون مترمکعب پساب آبیاری فضای سبزتهران از۲ماه آینده/فعالیت۱۴تصفیهخانه محلی

مدیرعامل سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به برنامههای شهرداری تهران برای جایگزینی پساب به جای برداشت از چاهها و قنوات، از افزایش میزان استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز در تهران به ۵۶ میلیون مترمکعب تا دو ماه آینده خبر داد و گفت: هدفگذاری شده است تا سال ۱۴۱۰، ۱۴۵ میلیون مترمکعب از نیاز آبی فضای سبز تهران از طریق پساب تأمین شود.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.