خسارتی به بندر سیریک وارد نشده است

سیریک- مدیر بنادر شرق هرمزگان گفت: وضعیت بندر سیریک در شرق هرمزگان عادی است و خسارتی به بندر و تجهیرات و اسکلههای آن وارد نشده است.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.

سیریک- مدیر بنادر شرق هرمزگان گفت: وضعیت بندر سیریک در شرق هرمزگان عادی است و خسارتی به بندر و تجهیرات و اسکلههای آن وارد نشده است.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.