🔴 فوری / آمریکا به ایران حمله کرد / سنتکام: به نقض آتشبس توسط ایران پاسخ دادیم

فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) با صدور مسئولیت نقض مجدد آتشبس بیانیهای حمله به جنوب ایران را بر عهده گرفت.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.

فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) با صدور مسئولیت نقض مجدد آتشبس بیانیهای حمله به جنوب ایران را بر عهده گرفت.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.