🔴 ترامپ: از اینکه ایران پهپاد شلیک کرده اصلا راضی نیستم!

ترامپ: از اینکه دیروز شلیک کردند، اصلاً راضی نیستم. در واقع ۴ شلیک انجام شد که ما ۳ تای آن را ساقط کردیم. خبرنگار: شما گفتید که ایران آتشبس را نقض کرده. آیا این کار عواقبی برای آنها خواهد داشت؟ ترامپ: خب، بهزودی متوجه خواهید شد.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.