آتشِ حزن در زنجان؛ خیل عاشقان در سوگ یومالزینب به پا خاستند

زنجان-دسته عزاداری مسجد زینبیه اعظم زنجان با نوایی از دل تاریخ لحظاتی پیش کار خود را آغاز کرد و عزاداران حسینی با شعار «ظلمه باشیمه شیعیانه ننگ اولوپ دی»، ارادت خود را به آل الله نشان دادند.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.