خبردونیکانال تلگرام ⚡

سه کارگر پس از استنشاق گاز سمی در داخل مخزن سپتیک در کارخانه منطقه صنعتی موندکا دهلی جان خود را از دست دادند

#جهان2026/06/26 - 14:03منبع: پی‌تی‌آی
سه کارگر پس از استنشاق گاز سمی در داخل مخزن سپتیک در کارخانه منطقه صنعتی موندکا دهلی جان خود را از دست دادند

سه کارگر پس از استنشاق گاز سمی در داخل مخزن سپتیک در کارخانه منطقه صنعتی موندکا دهلی جان خود را از دست دادند

برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.