امام جمعه ساوه: قوهقضائیه تاوان کمکاری دستگاههای فرهنگی و تربیتی را میدهد

ساوه-ایرنا- امام جمعه ساوه گفت: بخش مهمی از مشکلات و حجم بالای پروندههای قضایی، ناشی از ضعف در حوزههای فرهنگی، تربیتی و آموزشی جامعه است و قوه قضائیه امروز تاوان کمکاری دیگر دستگاهها را میدهد.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.