قطعنامه آمریکا ایران را به خاطر بازرسانی که از دست داده سرزنش می کند، در مورد بمب هایی که آنها را بیرون رانده است سکوت کرده است.

قطعنامه آمریکا ایران را به خاطر بازرسانی که از دست داده سرزنش می کند، در مورد بمب هایی که آنها را بیرون رانده است سکوت کرده است.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.