خبردونیکانال تلگرام ⚡

سونی «تعداد قابل توجهی» از مشاغل را در Bungie پس از پایان توسعه «Destiny 2» کاهش داد.

#تکنولوژی2026/06/25 - 19:40منبع: گیک‌وایر
سونی «تعداد قابل توجهی» از مشاغل را در Bungie پس از پایان توسعه «Destiny 2» کاهش داد.

Bungie، سازنده بازی‌های ویدیویی Halo و Destiny مستقر در Bellevue، چهارشنبه با دور جدیدی از اخراج‌ها مواجه شد، زیرا استودیو متعلق به سونی پس از پایان توسعه بازی تیرانداز آنلاین طولانی مدت خود Destiny 2، سازمان‌دهی مجددی را انجام داد. بیشتر بخوانید.

برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.