خانه "شربتی ها" در شیراز

حسینیه امین التجار معروف خانه "شربتی ها" از سال 1250 هجری قمری وقف شده است و در روزها تاسوعا شربت بین مردم توزیع می کند، به گفته مسئول توزیع حدود 3 هزار لیتر شربت در این روز توزیع می شود. این خانه در سال 1250 هجری قمری توسط امین التجار وقف شد و گفته می شود امین التجار در شبی خواب می بیند که تمامی عزاداری و کارهای خوبش مورد قبول درگاه احدیت قرار گرفته است و این خانه را وقف می کند.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.