خروجی سد زاینده رود از روز جمعه افزایش مییابد

اصفهان - ایرنا - مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: خروجی سد زاینده رود از روز جمعه برای تامین نیاز زیست محیطی رودخانه و توزیع آب در شبکههای آبیاری مدرن و سنتی افزایش مییابد.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.