جنرال فیوژن اولین گامها را برای استقرار انرژی پاک خود در ایتالیا اعلام میکند، زیرا عدم قطعیت فناوری همچنان ادامه دارد

جنرال فیوژن مستقر در بریتیش کلمبیا با هدف تجاری سازی انرژی همجوشی، ایجاد نقشه راه برای استقرار در ایتالیا، دستیابی به اهداف دمایی جدید و دنبال کردن عرضه اولیه سهام از طریق SPAC پیشروی می کند. این پیشرفت علیرغم عقبنشینیهای سالهای اخیر که شامل اخراج کارکنان میشود، ادامه دارد
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.