ارتش اسرائیل مبارزان حزب الله را در تبنیت محاصره می کند، زیرا نگرانی ها از اقدام احتمالی آدم ربایی افزایش یافته است

نیروهای اسرائیلی ورودیهای تونلها را بستهاند و به سربازان دستور دادهاند تا در واحدهای کوچک عملیات کنند، زیرا میترسند از زیرساختهای زیرزمینی برای کمین یا آدمربایی استفاده شود.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.