کیسه صفرام را برداشتم. بعد از اینکه به خانه رسیدم، بیمارستان از من کمک خواست. آیا این اخلاقی است؟

در این نامه پرسیده شد که آیا من یک مراقب مورد علاقه دارم و آیا میخواهم به افتخار آنها کمکی بکنم.»
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.