رومیان باستان چگونه کولوسئوم را در گرمای طاقتفرسا خنک نگه میداشتند؟

رم در فصل تابستان، یکی از داغترین شهرهای اروپا است. پس لحظهای به فکر شهروندان امپراتوری روم بیفتید؛ دورانی که نبودِ سایه به این معنا بود که آنها چارهای جز تحملِ آن گرمای طاقتفرسا و «پختن» در آن شرایط نداشتند.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.