آغاز فعالیت بخش دارویی هیأت امنای صرفهجویی ارزی معالجه با هدف پشتیبانی از تأمین دارو

تهران - ایرنا - فعالیت رسمی اداره داروی معاونت بازرگانی هیأت امنای صرفهجویی ارزی در معالجه بیماران، با هدف نقشآفرینی مؤثرتر در تأمین پایدار داروهای حیاتی، راهبردی و مورد نیاز بیماران با معرفی سرپرست این مجموعه، آغاز شد.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.