۲۰ هزار زائر از پایانه های مرزی استان خوزستان عازم عتبات شدند

ولیالله حیاتی معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت: در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی حدود ۲۰ هزار زائر از پایانه های مرزی استان خوزستان عازم عتبات به ویژه کربلای معلا شدند.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.