شهرداری اراک برای ایمنسازی ریزش کوه گردنه سیبک وارد عمل شد

اراک - ایرنا - ستاد مدیریت بحران شهرداری کلانشهر اراک اعلام کرد: در پی وقوع ریزش شدید کوه در محور ارتباطی اراک ـ شازند و در محدوده گردنه سیبک، عملیات پاکسازی و ایمنسازی این مسیر با اعزام فوری ماشینآلات سنگین و نیروهای امدادی آغاز و اقدامات لازم برای کاهش خطرات احتمالی انجام شد.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.