صادرات نفت در دوران محاصره متوقف نشد/ بزودی گزارش تردد کشتیها منتشر میشود

دبیر انجمن شرکتهای کشتیرانی با بیان اینکه صادرات نفت در دوران محاصره بنادر جنوبی متوقف نشد، گفت: تردد هزار شناور در دوران محاصره در بنادر جنوبی انجام شد. مسعود پلمه، دبیر انجمن شرکتهای کشتیرانی در گفتوگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره وضعیت بنادر جنوبی در دوره محاصره و ورود اولین کشتی کانتینری به بندر شهید رجایی در روز گذشته اظهار داشت: باید به این نکته توجه داشت که محاصره نه بنبست صد درصدی بود و نه در این مدت در این منطقه آزادی عمل داشتیم؛ به گونهای که هر ترددی صورت بگیرد. وی ادامه داد: در این میان اگر گزارشی از فعالیتهای تردد ناوگان تجاری در دوره محاصره انجام نمیشود به این مفهوم نبوده که هیچ گونه فعالیتی نبوده بلکه آن فعالیتها اساساً در یک قالب مدیریتی خاص انجام میشد و تحت تدابی
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.