آغاز فعالیت ۱۰۱ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری در پایتخت

رئیس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آغاز فعالیت ۱۰۱ دستگاه اتوبوس دیزل ۱۸ متری دوکابین یوتانگ در خطوط تندروی پایتخت خبر داد. به گزارش ایلنا، مهدی علیزاده رئیس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آغاز فعالیت ۱۰۱ دستگاه اتوبوس دیزل ۱۸ متری دوکابین یوتانگ در خطوط تندروی پایتخت خبر داد و گفت: این اتوبوسها از نخستین قرارداد ۲۰۰ دستگاهی تأمین شدهاند و روند تکمیل این قرارداد و همچنین اجرای قرارداد دوم ۲۰۰ دستگاهی برای تقویت ناوگان اتوبوسرانی تهران در حال انجام است. علیزاده با اشاره به برنامه مدیریت شهری برای توسعه و نوسازی ناوگان حملونقل عمومی اظهار کرد: در قالب قرارداد نخست ۲۰۰ دستگاه اتوبوس دیزل ۱۸ متری دوکابین یوتانگ، تاکنون ۱۰۱ دستگاه تحویل شرکت واحد شده و پس از طی مراحل آمادهسازی و بهرهبرداری، د
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.