سه ماه بلاتکلیفی کارگزاران مخابرات روستایی/ مابهالتفاوت حقوق فروردین را پرداخت نمیکنند!

در حالی که بار اصلی پایدار نگهداشتن شبکه ارتباطی در محرومترین نقاط کشور بر دوش کارگزاران مخابرات روستایی است، شرکت مخابرات با گذشت سه ماه، همچنان از پرداخت معوقات فروردینماه آنان سر باز میزند. به گزارش خبرنگار ایلنا، در حالی که بیش از سه ماه از آغاز سال ۱۴۰۵ و اجرای مصوبه افزایش دستمزد کارگران میگذرد، شرکت مخابرات ایران همچنان از پرداخت مابهالتفاوت حقوق فروردینماه کارگزاران مخابرات روستایی خودداری کرده است؛ موضوعی که موجی از نارضایتی را در میان این قشر روستایی و کمدرآمد به وجود آورده است. جمال مُلّا (نماینده جامعه کارگزاران مخابرات روستایی) در گفتگو با ایلنا، با تشریح جزئیات این مشکل اظهار داشت: «بر اساس گزارشهای متعددی که از کارگزاران مخابرات روستایی سراسر کشور دریافت کردهایم، حقو
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.