کانادا ۱۰ راکتور هستهای میسازد

تهران- ایرنا- کانادا روز دوشنبه از راهبرد خود برای توسعه انرژی هستهای رونمایی و اعلام کرد،کشورش قصد دارد ۱۰ راکتور هستهای بسازد.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.

تهران- ایرنا- کانادا روز دوشنبه از راهبرد خود برای توسعه انرژی هستهای رونمایی و اعلام کرد،کشورش قصد دارد ۱۰ راکتور هستهای بسازد.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.