دو ستاره خارجی پرسپولیس بیخانمان شدند

باشگاه پرسپولیس به دو بازیکن خارجی تیمش اعلام کرده که اجازه ورود به آپارتمان خود را ندارند چرا که دوران حضورشان در این تیم به پایان رسیده است.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.

باشگاه پرسپولیس به دو بازیکن خارجی تیمش اعلام کرده که اجازه ورود به آپارتمان خود را ندارند چرا که دوران حضورشان در این تیم به پایان رسیده است.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.