خبردونیکانال تلگرام ⚡

دو ستاره خارجی پرسپولیس بی‌خانمان شدند

#ایران2026/06/22 - 21:01منبع: خبرآنلاین
دو ستاره خارجی پرسپولیس بی‌خانمان شدند

باشگاه پرسپولیس به دو بازیکن خارجی تیمش اعلام کرده که اجازه ورود به آپارتمان خود را ندارند چرا که دوران حضورشان در این تیم به پایان رسیده است.

برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.