ایران خبر اول دنیاست / پزشکیان:حتی اگر تیم ملی میباخت هم ناراحت نمیشدیم!

رئیسجمهور ایران با تمجید از نمایش ملیپوشان مقابل بلژیک، گفت آنها با تمام وجود برای ایران جنگیدند.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.

رئیسجمهور ایران با تمجید از نمایش ملیپوشان مقابل بلژیک، گفت آنها با تمام وجود برای ایران جنگیدند.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.