صعود مقتدرانه «فولاد ب»به لیگ آزادگان

مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان، صعود زودهنگام تیم «فولاد ب» به لیگ دسته اول را تبریک گفتند و آن را بستری برای توسعه زیرساخت های باشگاه دانستند.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.

مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان، صعود زودهنگام تیم «فولاد ب» به لیگ دسته اول را تبریک گفتند و آن را بستری برای توسعه زیرساخت های باشگاه دانستند.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.