خبردونیکانال تلگرام ⚡

امیدی: نخستین محموله ترانزیتی سوخت با «حمل ترکیبی» از کشور خارج شد

#ایران2026/06/22 - 07:26منبع: مهر
امیدی: نخستین محموله ترانزیتی سوخت با «حمل ترکیبی» از کشور خارج شد

سنندج_ ناظر گمرکات کردستان گفت:نخستین محموله ترانزیتی سوخت با استفاده از شیوه حمل ترکیبی پس از انجام تشریفات گمرکی در گمرک میانی سنندج، از مرزهای کشور عبور کرد و در مسیر افغانستان قرار گرفت.

برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.