امیدی: نخستین محموله ترانزیتی سوخت با «حمل ترکیبی» از کشور خارج شد

سنندج_ ناظر گمرکات کردستان گفت:نخستین محموله ترانزیتی سوخت با استفاده از شیوه حمل ترکیبی پس از انجام تشریفات گمرکی در گمرک میانی سنندج، از مرزهای کشور عبور کرد و در مسیر افغانستان قرار گرفت.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.