مربی شهرداری نوشهر: نتیجه خوبی در آبادان کسب کردیم

آبادان - ایرنا - مربی تیم فوتبال شهرداری نوشهر گفت: کسب یک امتیاز در آبادان برای ما خوب بود.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.

آبادان - ایرنا - مربی تیم فوتبال شهرداری نوشهر گفت: کسب یک امتیاز در آبادان برای ما خوب بود.
برای مطالعه متن کامل این خبر به منبع اصلی مراجعه کنید.